If you enjoy my blog, please consider clicking on some of the ads. I could use the income =D

Thursday, October 27, 2011

La Liga

Athletic Bilbao
Pengurus Athletic Bilbao, Marcelo Bielsa perlu memanggil dua orang pemain dari skuad simpanan kerana hanya 16 orang utamanya boleh beraksi.

Atletico Madrid
Bernd Schuster mengalukan ura-ura yang mengaitkannya dengan jawatan pengurus Atletico Madrid, sekiranya kelab itu memecat Gregorio Manzano.

Barcelona
Berita buruk untuk kelab Barcelona kerana Pedro Rodriguez tidak dapat beraksi selama 3 minggu setelah kakinya cedera ketika menentang Granada.

Espanyol
Mauricio Pochettino mahu skuad Espanyol fokus sepenuhnya bila menentang Betis dan percaya mereka perlu berhempas-pulas untuk mendapatkan mata.

Getafe
Daniel Guiza jaringkan golnya yang kedua dalam La Liga untuk Getafe seri di tempat sendiri buat kali yang ketiga setelah menentang Osasuna.

Granada
Kapten Granada, Diego Mainz berkata skuadnya marah dengan sikap angkuh pengadil, Cesar Muniz Fernandez ketika perlawanan menentang Barcelona.

Levante
Ruben Suarez jaringkan golnya yang ketiga dalam La Liga untuk Levante menang di tempat sendiri buat kali keempat setelah menentang Sociedad.

Malaga
Pedro jaring golnya yang pertama dalam La Liga musim ini untuk Malaga tewas di tempat lawan buat kali ketiga setelah menentang Rayo Vallecano.

Osasuna
Ibrahima Balde jaringkan golnya yang kedua dalam La Liga untuk Osasuna seri di tempat lawan buat kali yang ketiga setelah menentang Getafe.

Racing Santander
Pengurus Racing, Hector Cuper mengaku kesal setelah pasukannya melepaskan peluang untuk mencatatkan kemenangan pertama di Sanchez Pizjuan.

Rayo Vallecano
Pedro jaring golnya yang pertama dalam La Liga untuk Rayo Vallecano menang di tempat sendiri buat kali yang pertama setelah menentang Malaga.

Real Betis
Pengurus, Pepe Mel cuba memperbetulkan beberapa kesilapan dan berharap Betis boleh mengubah situasi mereka bila bertemu Espanyol dan Racing.

Real Madrid
Karim Benzema jaringkan golnya yang ke-4 dalam La Liga untuk Real Madrid menang di tempat sendiri buat kali ke-4 setelah menentang Villarreal.

Real Mallorca
Mate Bilic jaringkan golnya yang pertama dalam La Liga untuk Mallorca tewas di tempat sendiri buat kali yang kedua setelah menentang Sporting.

Real Sociedad
Ruben Suarez jaringkan golnya yang ketiga dalam La Liga untuk Sociedad tewas di tempat lawan buat kali yang keempat setelah menentang Levante.

Real Zaragoza
Jordi Alba jaringkan golnya yang pertama dalam La Liga untuk Zaragoza tewas di tempat sendiri buat kali yang kedua setelah menentang Valencia.

Sevilla
Alvaro Negredo berkata tenaga yang digunakan ketika Sevilla bermain di Camp Nou telah jejaskan persembahan mereka ketika seri dengan Racing.

Sporting Gijon
Mate Bilic jaringkan golnya yang pertama dalam La Liga untuk Sporting menang di tempat lawan buat kali yang pertama setlah menentang Mallorca.

Valencia
Jordi Alba jaringkan golnya yang pertama dalam La Liga untuk Valencia menang di tempat lawan buat kali yang kedua setelah menentang Zaragoza.

Villarreal
Karim Benzema jaringkan golnya yang keempat dalam La Liga untuk Villarreal tewas di tempat lawan buat kali ketiga setelah bermain di Bernabeu.

No comments:

Post a Comment