If you enjoy my blog, please consider clicking on some of the ads. I could use the income =D

Thursday, October 27, 2011

Serie A

AC Milan
Antonio Nocerino jaringkan golnya yang keempat dalam Serie A untuk AC Milan menang di tempat sendiri buat kali ketiga setelah menentang Parma.

AS Roma
Juraj Kucka jaringkan golnya yang kedua dalam Serie A musim ini untuk AS Roma tewas di tempat lawan buat kali kedua setelah menentang Genoa.

Atalanta
German Denis jaringkan golnya yang kelima dalam Serie A untuk Atalanta seri di tempat sendiri buat kali yang kedua setelah menentang Inter.

Bologna
Robert Acquafresca jaringkan golnya yang kedua dalam Serie A untuk Bologna menang di tempat lawan buat kali kedua setelah menentang Chievo.

Cagliari
Penyerang, Nene jaringkan golnya yang pertama dalam Serie A untuk Cagliari seri di tempat lawan buat kali pertama setelah menentang Cesena.

Catania
Gonzalo Bergessio jaringkan golnya yang kedua dalam Serie A untuk Catania seri di tempat lawan buat kali yang ketiga setelah menentang Lazio.

Cesena
Antonio Candreva jaringkan golnya yang pertama dalam Serie A untuk Cesena seri di tempat sendiri buat kali ketiga setelah menentang Cagliari.

Chievo
Robert Acquafresca jaringkan golnya yang kedua dalam Serie A untuk Chievo tewas di tempat sendiri buat kali pertama setelah menentang Bologna.

Fiorentina
Presiden, Cognigni berkata aksi Fiorentina pada babak pertama menentang Juventus adalah memalukan, tetapi dia belum mahu memecat Mihajlovic.

Genoa
Juraj Kucka jaringkan golnya yang kedua dalam Serie A musim ini untuk Genoa menang di tempat sendiri buat kali kedua setelah menentang Roma.

Inter Milan
Wesley Sneijder jaringkan golnya yang pertama dalam Serie A untuk Inter Milan seri di tempat lawan buat kali pertama setelah bertemu Atalanta.

Juventus
Simone Pepe percaya Juventus boleh menjaringkan lebih banyak gol Selasa lalu, tetapi mengkritik 10 minit yang teruk pada awal babak kedua.

Lazio
Miroslav Klose jaringkan golnya yang kelima dalam Serie A untuk Lazio seri di tempat sendiri buat kali yang kedua setelah menentang Catania.

Lecce
Pengurus, Eusebio Di Francesco berkata Lecce marah selepas perlawanan Ahad lalu, dan berharap pemainnya boleh menyalurkan ke arah Palermo.

Napoli
Ezequiel Lavezzi jaringkan golnya yang kedua dalam Serie A untuk Napoli menang di tempat sendiri buat kali kedua setelah menentang Udinese.

Novara
Guiseppe Gemiti jaringkan golnya yang pertama dalam Serie A untuk Novara seri di tempat sendiri buat kali yang kedua setelah menentang Siena.

Palermo
Paris St Germain dilapor berminat mendapatkan dua orang pemain Palermo, Abel Hernandez dan Federico Balzaretti pada hujung musim ini nanti.

Parma
Antonio Nocerino jaringkan golnya yang keempat dalam Serie A untuk Parma tewas di tempat lawan buat kali ketiga setelah menentang AC Milan.

Siena
Emanuele Calaio jaringkan golnya yang keempat dalam Serie A untuk Siena seri di tempat lawan buat kali yang keempat setelah menentang Novara.

Udinese
Ezequiel Lavezzi jaringkan golnya yang kedua dalam Serie A untuk Udinese tewas di tempat lawan buat kali pertama setelah menentang Napoli.

No comments:

Post a Comment